veckans video

Surfade in lite snabbt på 1000apor.se och kollade in Calle Schulmans lista på bästa YouTube-klipp. Det är verkligen världens bästa sajt tillsammans med Google - snacka om att man kan sitta i timmar och hitta helt sjuka grejer.
   Anyway, om man såhär i början av skolterminen känner sig lite lätt trög kan ni ju titta på denna video. Jag lovar - den här tanten måste ligga runt minus på IQ't.



Idag började skolan iallafall och det känns väl inte fullt så jobbigt som jag trodde. Det känns mest som att jag knappt haft sommarlov eftersom typ hälften av min lediga tid har spenderats på ett ställe som heter Ica Strömmen.
  Hursomhelst får jag väl tillbaka dessa förlorade timmar när vi drar till Teneriffa om ungefär 2 månader idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0