don't stand there watching me

Ja, att vara hockeydomare är inte det lättaste man kan göra. Det fick jag känna på idag och efter en vurpa, ett skott på smalbenet, en felavblåsning, en utvisning och några offsider så är jag inte jättepepp på att göra det igen inom en snar framtid. Men nån gång skulle jag väl testa och det gick inte bra men inte aaasdåligt heller som jag trodde att det skulle göra.

Iallafall så ska jag alldeles strax äta mat för att sedan cykla till jobbet. Söndagkvällar är väl halvsega men idag kanske jag får något gjort som jag inte hann igår.
Förresten så såg jag på Britney-dokumentären igår på Tv4. Den var sjukt bra och jag tycker faktiskt riktigt synd om Britney. Hon kan inte gå någonstans utan att bli igenkänd. Fotografer överallt, livvakter överallt... jag skulle aldrig palla det hon gör, och att vara med om sånt varje dag.... det är inte så konstigt att man blir helt psyk då. Nu tycker jag inte att Britney är det, hon är en stark person och det beundrar jag henne för. Men hon har haft sina ups and downs och sättet som media utnyttjar det på tycker jag är fruktansvärt.
Hursomhelst, hennes nya singel Circus är bra och hennes video till den är ju bara SÅÅ snygg. Kolla in den.

Nä, nu ska jag äta och dra mig mot Ica. Jag har fortfarande 9 timmar kvar på det här dygnet att vara vaken.
Sen är det en ny vecka.


(Förresten så får jag kommentarerna ni skriver skickade till min mail men dom kommer inte upp på bloggen. Skumt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0