great east hits

Om typ 14 minuter ska jag få skjuts till träningen men tänkte reflektera över min dag i några enkla punkter. Dagens slutsatser:

1. Att vakna kl 7 en kall och mörk decembermorgon och ha ett 2 timmars kemislutprov framför sig suger hårt.
2. Att göra ett kemislutprov där man fattar typ ingeting suger hårdare.
3. Att äta så kallad julmat i matsalen med Simona, Glenn, o co från A-klassen är rätt skoj.
4. Att gå på stan under 2 timmars håltimme efter det är soft.
5. Att spendera 90% av biologilektionen med att se en massa klipp på YouTube med resten av klassen var jävligt kul.
6. Att träffa Alexandra tre-fyra gånger är inte helt fel för hon är ju bara för söt.
7. Att det är kul att kasta pennor i huvet på Cricka.
8. Att kemilabbar ibland är lite tråkiga till överdrift.
9. Att gå hem för att sadeln är för blöt är inte alls kul.
10. Att skriva ett onödigt inlägg om ingenting när man är skitstressad är rätt dumt.
11. Jag måste vara rätt puckad.
12. Jag har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0