is it a blue bull? no, it's a red bull.

Helt ointressant tital egentligen. Ibland fattar jag inte var jag får saker ifrån... (GLÖGGEN!)
Bara för att jag är så glad åt allting idag tänkte jag just precis hoppa in i duschen efter någon timmas städande. Men kan inte slipa mig från datorn och iTunes med magnifika Coldplay i öronen. Och så stör jag sönder mig på jävla MSN Web messenger... använder ju det eftersom mother fucking Norton har blockat vanliga MSN. Och iallafall, jag är ju en så poppis person (hehe...) så jag sitter här med 6 personer som skriver till mig. Och varje gång någon skriver någonting nytt, så poppar rutan upp. Den blinkar inte, som på den vanliga, utan själva rutan poppar upp.
Så antingen ber jag folket att inte skriva något, eller så loggar jag ur msn, för jag kommer ingenvart just nu.
Aja, det var mitt problem just nu. Annars känns problemen ganska avlägsna just nu. Det är ju bra, men jag ska inte klaga på nåt egentligen. It's all good.


- Snälla, skriv inte med den röda pennan...
- Varför då?
- För att jag ser dubbelt då.
- ...jävla tjur.


Och så vill jag bjuda på ett roligt Idol-klipp. Breitholtz kommentar i slutet till Kishti är nämligen klockren. Garvar sönder varenda gång jag ser det här. Haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0