my sweetest downfall

Jag sitter och väntar på att Freddybaby ska komma hit. Hon lyckades missa sin buss så filmkvällen här hemma får dra igång en halvtimma senare än vanligt. Men det blir la bra det med. Vet inte vad det blir för film än, men någonting riktigt bra blir det. Sen ska hon sleepa over här och om jag inte är helt fel ute blir det en sväng på stan med henne imorgon.
Sen får vi se vad veckan erbjuder. Nyår är det ju och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag och Freddybaby kanske kommer på vad vi ska göra ikväll. Aja.

Idag är jag rätt stolt över mig själv faktiskt. Här är det inte sånt som provresultat och såna grejer som gör mig stolt över mig själv (låter ju verkligen ego detta måste jag säga). Utan det är när jag lyckas göra någonting jag kanske dragit mig för att göra som jag blir stolt över att jag lyckades göra det. Krångligt? Aja. Idag gjorde jag en sån grej och jag är glad för det. :)

Jag såg att Björn Gustafsson blivit utsedd till Sveriges andra mest heta kändis år 2008. Hallå. Vem ligger etta då i såna fall, före Björn Gustafsson? Jag inväntar med spänning vem som slagit Björn.

Jag kanske borde skriva något om julhelgen, men jag tror faktiskt att ni redan hört så mycket om allas jular så jag besparar er den läsningen. Fick ingen systemkamera nurå, men jag sparar pengar och i januari-februari kan det mycket väl bli så att en Canon EOS 450D inhandlas.
Och precis som med allting annat så är det ju så, att om man väntar på något gott så väntar man ju aldrig för länge....


(My ass att man aldrig väntar för länge. Det tycker jag att jag gör jämt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0