perfekta dag!

okej så jag är inte så bra på att uppdatera en blogg. tvivlar på att det är någon som sitter och väntar på att jag ska lägga upp något när vädret är som det är.
vilken tajming jag hade med semestern! inte bara gick de första 5 veckorna på jobbet extremt fort, utan de var också väääldigt regniga. många sådär kletiga dagar. men nu minsann!
igår var jag nere på staden med en lycklig camilla som hade haft det underbart på åland (utan regn). vi spanade in vår resa och preliminärbokade. najs!
efter detta en sväng på stan där jag hittade några så hemskt fina saker. kolla in: en höst/vårjacka på Sisters som egentligen kostar 1000:- men som jag gick därifrån med efter att ha gett kassörskan 300:-. innan det var jag inne på Åhlens och  hittade två JÄTTEmysiga koftor för tillsammans 164 kronor! helt sjukt, men hon i kassan råkade nog slå rea på rea. hursomhelst! detta avslutades med en runda på MQ där det hittades en snygg vit t-shirt för 99:- . sen kändes det som att det fick vara.

 


jag träffade på Fredrika en stund också på stan, underbaringen som jag senare åkte ut med till hennes land. UNDERBART! kan ni förstå hu skönt det är att ha ett land att åka till med en alldeles perfekt sjö och med perfekt väder. kan vara en av de bästa förmiddagarna i mitt liv. mycket bilder togs med hennes kamera också innan vi gick ner till bryggan för att simma ut till flotten och bara vara flotta! haha. riktigt, riktigt härligt och sjön var precis så varm (eller kall  om man vill säga så) som en sjö ska vara i detta väder. ae, jag kan inte sätta ord på hur underbart jag har haft det. dessutom var jag med en av de roligaste människor jag känner - herre min gud alltså vilken humor vi har! vi låg uppe till kl 2 och pratade om hur det skulle vara om man bajsade genom knäna. seriöst. vi gjorde en lång utvärdering om alternativ till anus. haha! efter det en liten utmaning på låttexter och sedan somnade vi.
just det - det ska nämnas att jag vann på Yatzy med 318 poäng ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0