jäkligt pepp första advent alltså

Hejsansvejsan. Idag har jag spelat min bästa match för året.  Så jävla underbart det kändes att spela så bra med laget idag, vi var verkligen ett lag! Jag o Eva, värsta radarparet. Eva fick in ett mål och jag fick två frilägen - som jag missade. Men hursom så gjorde jag saker jag inte brukar göra och det kändes sjukt bra. Vi förlorade med 4-2 men vi förlorade bara andra perioden. Annars var vi jämna. Go Pumas :D

Aja annars var jag på bio igår med Fredrika och Anna och såg Twilight. Vilken jäkla film alltså. SE DEN. Verkligen en film som får en att tro på kärlek och vilja och allt sånt. Vampyren var j-ligt snygg också. Haha.
Nähä nu ska jag kolla lite på TV och slappa, har ju inget plugg att ta tag i FÖR EN GÅNGS SKULL.
Imorgon är vi lediga från skolan, men det blir dramalektion på förmiddagen och lite hockeylirande med grabbarna i klassen på eftermiddagen.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0