rejält med bajs på allt som heter fysik.

Mina fysikböcker ligger och stirrar på mig här bredvid. Under dem ligger en barnbok med Emil i Lönneberga som vi ska sätta upp inför några småungar nästa vecka på draman. Jag skulle valt bild. Varför gjorde jag inte det? Ren idioti - bildstependie och MVG från högstadiet var tydligen inte tillräckligt för att få mig att fatta vinkeln. Suck.

Idag är det mycket som inte går så bra. Jag känner att jag håller på att drabbas av Rhinovirus igen och vem tycker om det liksom. Sen borde jag plugga. Fan vad jag borde plugga, jag skulle ha gjort det efter skolan i skolan tänkte jag. Stannande kvar och gick till chattrummet. Men där satt Glemminem, han blir glad när han får se mig säger han. Det tycker jag är skoj. Sen kom Alexandra och sen kom Cricka och sen var den där lilla pluggtimmen borta.
Så varför jag inte pluggar just nu är en fråga som är rätt relevant. Speciellt eftersom att jag har det där sablansidiotfysikprovet på onsdag.
Att jag fick reda på att det är kemiprov nästa vecka och biologiprov veckan efter det och socialkunskapsredovisning samma vecka som det idag gör inte saken bättre. Men det skiter Fiona i och ger oss en massa goa glosor och uppsatser att skriva.
Det är väl det jag gör nu egentligen, skriver en jävla uppsats om precis ingenting. Hur dålig min dag idag har varit.
Men ni som läser ska veta att jag aldrig skulle palla om inte ni fanns där. Vissa betyder mer än vad de tror.

Fast nu ska jag vara en glad flicka och säga som Christer Björkman; imorgon är en annan dag.
Och imorgon kommer bli tusen gånger bättre än idag, säger vi iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0