shooting star

Nu är jag glad. Mamma står och bakar äpplepaj, jag har pluggat hela dagen och nu äntligen kan jag njuta lite av söndagen.
Jag ser fram emot nästa helg redan. Då ska jag hänga med Freddy på lördagen, det behöver jag. Sen är det match på söndagen mot Västerhaninge. Vi har förlorat stort mot dem förut men nu känns det riktigt bra. Vi kan nog minsann ta dem. Vi ska ge dem stryk!

Iallafall så är det skola imorgon. Av någon anledning så börjar jag nästan tycka om skolan nu. Alltså inte plugget eller så, utan alla fantastiska personer som finns på DeGeer. Jag har jäkligt skoj med er, bara så ni vet det. Hur jobbigt det än kan vara med alla jäkla prov och inlämningar så finns ni alltid där, man kan dela pinan med er liksom. Haha.
Det är ju faktiskt bara 1 ½ år kvar nu tills vi slutar! Ja, "bara" är väl överdrivet, men tänk hur fort det kommer gå.
Helt sjukt.

Den 8 december ska vi tjejer på draman sätta upp pjäser och vi har bjudit in 6-åringar till föreställningen. Imorgon ska vi till kulturkammaren och kolla in lite kostymer. Det ska bli najs.
Sen ska jag plugga loss med kemi. Prov på tisdag, muhuhu.

Uh, nu luktar det äpplepaj. Hejdå datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0