längtar till 7 november!

Den sjunde november ska jag, mamma, moster och min kusin gå på direktsändningen av Idol. Det är företagsbiljetter som moster fått, och det innebär också att vi får mingla med... ja, lite sånt folk på TV4 innan det hela drar igång. Jag hoppas verkligen att jag får träffa Jihde och Anders Bagge, båda lika fräna :) Vi kommer sitta ganska långt fram så det känns ju rätt coolt. Det som känns lite konstigt är att jag inte kommer att ha sett de två senaste fredagsfinalerna eftersom jag är i Spanien två veckor innan den fredagen. Men det ska bli kul i varje fall!

Tänkte upplysa om en kille som jag träffade förra året, han heter Daniel Karlsson och var med i Idol. Jag har hans autograf på min hockeyhandske...det är jag stolt och glad över! Snart släpper han sin första singel och albumet kommer snart.
Detta ger mig rysningar. Så. Jävla. Bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0