we're even

Ibland är det så underbat att ha rätt, men ibland kan man ha så fel också... och ibland kan det hända som det hände idag, det var både och! ;) En vild diskussion om Coldplay's "The scientist" bröt ut innan kemin idag mellan mig och Christoffer. Det handlade om texten till låten och det hela slutade med att jag typ är skyldig honom 5 kronor som han aldrig ska få.
Men iallafall.
Min fot har återhämtat sig förfånansvärt bra och jag kan numera gå utan större problem. Vi åt på Garvaren idag och det var helt enkelt så jäkla gott alltså! :) Danne och hans andra HR-kompisar gör grymt god mat faktiskt. Söt är han i sin kockmössa också, haha. När vi gick mot skolan igen planerade jag och Milla för vår resa (igen) och drömde oss bort från gråa, trista Sverige till ett soligt Playa de las Americas. Det var najs...

Sen efter skolan var jag nere på stan och spanade in en kamera på Expert. Vad det blir för kamera avgör min lön som jag får reda på imorgon... men gud, jag kommer dö av beslutsångest när jag ska köpa den. På torsdag tror jag att det blir. Får nog dra med mig Mirela till Media Markt eller något, kommer behöva moraliskt stöd.
Sen ska en dockingstation inhandlas också och den vt jag redan vilken jag vill ha... men den är ju 700 kronor dyrare än vad jag tänkt mig x)
Så, ja, jag har dilemman!

Nu ska jag läsa lite om Japan här va. Till tonerna av Coldplay, som är bäst just nu. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0