det löööööser sig

Jag vill ha mer tid till allt, mer lust att ta itu med en massa saker jag borde gjort för cirkus tusen år sedan. Skrivit klart artikeln om Niklas Andersson, läst ut mina böcker (varav en jag hållit på med i typ ett halvår.. fast den är tjock och svårläst men oj så bra!), pluggat, tränat! Det finns så mycket jag inte hinner med. Eller egentligen gör jag det - det handlar helt enkelt om planering. Något jag var bättre på förr men som jag tappat lite fäste för. Aja, det ordnar sig ju alltid.

Veckan har gått fort och nästa vecka går ännu fortare, och i helgen vill jag verkligen verkligen gå på Emilias fest, men jag måste kanske jobba, jag vet inte... jag har jämt sån otur att få lördagskvällar då jag just har planer! Bajs! Hmm, men det löser sig väl också.

Något jag inte är bra på är sinus-, cosinus-, och tangens-skiten. Eller skit och skit, det är ju bara svårt. Var förbannad efter ett litet "veckotest" idag som Marcus gav oss där jag inte hade en aning om vad jag skulle göra på 2 av 4 tal. På ett test med typ, G-frågor. Det är dåligt. Iallafall i Marcus ögon, det är väl det som är lite jobbigt kanske. Jag vet att jag kan men han kommer bli rätt besviken när han ser det.... tur att betyget i matte D sätts i jul då! :D

Och i helgen nu ska jag åka till pappa som jag inte spenderat tid med på länge. Ska ta upp det där med 18-års-fest med honom. Vill verkligen bjuda alla mina fina vänner på en grym kväll med god mat och dans och musik. Det skulle vara så kul! Har räknat till typ 40 personer som jag skulle vilja bjuda och då är det nog bra med en större lokal liksom... hehe. Men det löser sig också.

Och filmkunskap ÄGER! Jag älskar't! Iallafall nu....


Vill avsluta med ett STORT GRATTIS till min kollega på Ica och kompis Angelica, som födde tvillingar början av veckan. Två små tjejer blev det!! :) Stor kram på henne och bebisarna, och stor kram på er också. God natt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0