men herregud

Klockan är typ kvart över tolv en fredagskväll (en lördagsmorgon, om man ska vara korrekt) och alltså. Jag har inget liv, haha. Vad gör jag? Sitter framför min dator och skriver här. När jag kan sova. Eller iallafall fixa outfit till imorgon (läs: ikväll).

Och screw bloggandet haha. Jag hade inte en enda besökare i förrgår enligt statistiken och idag bara en (Annapanna, tack :) ). What's wrong with meeeeeeee? Haha.
 Nä jag skojar bara. Jag tar inte självmord på grund av dåliga bloggsiffror.

Men däremot kan jag ju iallafall lägga mig snart! Kanske blir jag lite piggare och lite mer värd besök i bloggen då haha.
Så nu gör jag det! Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Tantan

Välkommen till min värld!

2009-04-11 @ 13:52:41
URL: http://tantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0