suck!

Just nu känns det NÅGOT stressigt att vara jag. Fysikprov, matteprov, dramagrej, svenskabok, filmkunskap och jag vet inte vaaaaaaaaaaaaad. Jag blir något arg på att det ALLTID är massor, massor för oss att göra precis när man vill ha tid till annat. Dessutom ska jag försöka få ihop min Niklas Andersson-artikel som jag skrivit på ett tag nu men som jag inte känner att jag kommer någonvart med. Suck.

Någont jag kommer någon vart med är däremot övningskörningen! Pappa och jag körde i flera timmar igår och jag fick till och med köra på allmän väg den här gången, haha. Gick super! Det var så roligt att åka på asfalt istället för grus. Wohoooo, framsteg framsteg!! Efter sommaren KANSKE jag kan ta det där lilla kortet? Wuhu!


Nu ska jag duscha och plugga och läsa och sova. Aahhh. Men, man lever bara en gång, lika bra att man får veta att man lever...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0