hela världen är så underbar

Har haft en sjukt bra dag, liggandes vid poolen för det mesta. Läste ut andra boken i Twilight-serien - altså jag är helt besatt. Börjar med trean snarast möjligt. Sen när jag är klar med alla fyra ska jag köpa hela serien på engelska och läsa, man måste ju inte bara köra på svenska.

Förresten såg jag något så otroligt på TV igår - Darin (av alla artister) impade mig så att jag satt med munnen öppen i 2 minuter efter slutet. Helt makalöst! Grabben har gudabenådad talang! MJ skulle varit stolt, det tror jag. ;)
(meningen är att det ska ligga ett klipp från TV4 här nedanför nu...)


Kommentarer
Postat av: Anna

Visst blir man besatt av Twilight böckerna, jag kunde inte sluta läsa.

2009-08-10 @ 13:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0