i'm your biggest fan

Oj oj oj nu har jag suttit här alldeles för länge. Gjort klart matchbladet till cupen, pratat en massa med David om diverse, eh livsfrågor, och bara segat. Känns skönt att ännu inte ha tusentals uppgifter att göra i plugget, även om kemiboken står där i hallen....känner dock ett större sug efter Breaking Dawn. Haha.

Haft en riktigt bra dag annars med det gamla vanliga; skola, fika på stan, datorn... haha. Av någon anledning har jag inte särskilt mycket träningsvärk från första ispasset igår, men det kommer kanske imorgon. Och på tal om det måste jag packa min kära lilla lila resväska, det jag nu behöver packa ner. Har en tendens att alltid ta med mig föööör mycket saker, och när jag räknar med att handla en del nere i Barca kan det vara bra med lite extra space. Får se hur det går med det! :)

Detta blir nog mitt sista blogginlägg innan jag åker förresten, så nu får ni klara er utan mig ett tag. SMS funkar alltid och jag kan nog förmå mig att svara även när jag är i Spanien ;)

Tänkte slänga in en målande bild på hur svininfluensan sprider skräck i världen! Puss!



Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis MJ på din födelsedag i dag.



Synd att inte du är hemma nu så att vi kunda ha ännu en fin chatt som man altid har med dig men jag hoppas att du har dt bra på semestern

2009-08-29 @ 18:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0