just never think

Börjar bli lite trött på att skriva att jag har jobbat så jag skippar det idag, men ni fattar nog. I nästan tre timmar har jag suttit ute idag och solat, läst och irriterat mig på de satans insekter som tycker om att krypa fram när vi minst vill ha dem. Usch, insekter är det värsta jag vet, inte ens ormar kan skrämma mig i jämförelse med dem, uuuugh. När vi var på Cypern när jag var 8 år så träffade jag på en vild äcklig hårig svart spindel utanför hotellrummet (jag väckte nog halva ön med mitt skrik), tror att det är det som sitter kvar.

Aaaaaanyway, nu sitter jag ensam här hemma och inte gör något, väntar bara på att jag ska kunna spara ner en grej jag jobbat med, vilket påminner mig om att jag ska sätta igång med matchbladen till cupen nu. Fy vad jag hamnar efter när jag slappnar av men ibland är det väl bra att jag KAN slappna av.

Nähä nähä, ska nog slänga mig en stund framför tv'n nu, blir nog inte intressantare än såhär för tillfället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0