livet är tillbaka

Äntligen har jag fått min älskade dataadapter tillbaka, wuhu! Det betyder att jag kan sitta vid msn och umgås med mina vänner på det sätt som vi ungdomar gör nu för tiden... hmmm. Iallafall så har jag börjat med en grej men det är en hemlis för jag kommer nog vara klar med det om högst en vecka. Och då kommer jag visa upp det här! :)

Idag mås det inte speciellt bra i halsen men jag har lyckats duscha, haha. Hade inte duschat sen i måndags annars. Usch. Men iallafall så mår jag lite bättre nu och nu är det bara 3 dagar kvar av lovet så här ska jag inte sitta och glo. Nej, jag ska nog träffa en och annan spelevink och dra iväg till pappa lite. Vädret är ju som det är, men men... inget att göra åt!

Nu ska jag försöka se på TV, även om det som går inte är så bra. Har ju inget att göra som sagt vilket känns exremt ovanligt! Läste ju ut trean igår så jag måste vänta tills tisdag tills jag kan läsa fyran. Så inget att göra. Men det skönt.... som tusan.


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0