free from you

Förlåt! Alla ni som läser här. Jag är en hemsk människa jag vet, men den senaste veckan har varit sjuk, och den följande veckan kommer vara sjukast av alla sjuka saker jag varit med om. På torsdag börjar repetitionerna i för Andra Chansen och jag ska ju som bekant skriva/fota för Gylleneskor.se under tors-lör. Har fått ledigt från skolan så ska ägna mig 100% åt det. Det blir schlager för hela tjottaballongne minst sagt. Hursomhelst börjas det med rep på torsdag morgon, och sen! Sen ska jag på välkomnstmiddag eller kommunfest eller vad det nu kallar det, ute i Kolmården. Förmodligen på Vildmarkshotellet men jag är inte riktigt säker. Det som är säkert är att jag kommer ha med mig min systemkamera i högsta hugg (som inte kom idag! Bajs!) och fota. Mycket. På kvällen är Alexandra och hennes familj otroligt vänliga själar som låter mig bo hos dem den kvällen. De bor nära Kolmården - annars måste jag åka typ 3 mil hem igen och det känns inte riktigt så kul kl 23 en torsdagskväll. Aja! Kul blir det!

I onsdags hade jag mitt slutprov i Matte C och det gick bra! Faktiskt! Tror jag, man kan ju aldrig veta, men det känns som det. ÅH vad jag önskar att det står ett fint betyg med tre bokstäver på proven när vi får tillbaka dem. Fixar jag det kan det vara bärgat slutbetyg. Snälla Gud, jag vill verkligen ha det alltså... Men så fick jag reda på mitt betyg i Socialkunskap idag och det blir det högsta. SÅ jädra SKÖNT! Har kämpat som en idiot med den kursen och ville verkligen ha bra på en kurs jag valt frivilligt. Så det känns bra. Jag är faktiskt skoltrött, men av någon anledning hittar jag alltid kraft till att köra på mitt bästa ändå, och det känns kul. Men när man går med sjukt fina människor är det ganska lätt, faktiskt, att fixa det på bästa sätt. De Geer är riktigt, riktigt bra.
Och Tantan - va fan höll du på med på svenskan idag egentligen?! :D

Alldeles strax ska jag dra iväg på U-lagsmatchen. I helgen blir det jobba som gäller så jag kan få min feta mars-lön, men också lite plugg för att jag ska palla med biologiprovet på onsdag. Puuuuuh vilken vecka det här blir. Eba jobbiga och roliga 180 timmar har jag framför mig. Kulkul. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tantan

Läskigt, redan har du fått ett jobb där! :O



Hm, jag försökte nog distrahera så gott det gick så ingen skulle förstå att vi inte hade någon analys...fel? xP

2009-02-28 @ 12:31:57
URL: http://tantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0