intryck av dagen

Fredrika och jag ska på The The Hives jag ska tydligen jobba i helgen så jag blev depp när jag inte kunde byta bort tiden för då missar jag Mirelas fest Chefen är inte alltför sur för knapperiet Engelskauppsatser gör mig snurrig Jullan är en trevlig prick Lenningsmat är inte den godaste på planeten Fysik suger balle och jag kan ingenting Marcus är en kul lärare speciellt när man leker bort lektionerna Paola och Cricka är söta Kallt väder i Sverige borde förbjudas Jag känner mig stressad Nu är det bara 3 dagar kvar till Mellot Jag är halvsjuk och har ont i armen Sömn är underskattat.

Nej nu ger jag upp.

Vi ses i en inte alltför avlägsen framtid får vi hoppas.

Kommentarer
Postat av: Julls

Hahah jag instämmer till 100 %, och ja, sömn är definitivt underskattat. Lennings är skabb. Och sen har du peppat mig till att också vilja lalla iväg till The Hives - mission completed dude ;) Xoxo ru

2009-02-05 @ 19:35:04
URL: http://capplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0