jag ska bygga mig en sol

Skrev ju att jag skulle skriva här igen när jag mådde bra och vet ni vad, det gör jag nu. Det kommer och går, det där med att vara brutalt olycklig och att vara sjukt lycklig. Försöker hitta nån konstig balans mellan det ena och det andra (för utan det ena kan man inte bli det andra) och jag tror att jag klarar av det. Jag har alldeles för fina vänner som stöttar mig i vått och torrt så jag kan helt enkelt inte klaga. Sådetså!

Idag har jag vandrat genom staden med Angie och Erica, även känd som Ikka. Var evigheter sen vi sågs så det var kul att prata lite med dem och höra lite hur livet ser ut. Köpte en bok, "Hanteringen av de odöda" av samma författare som till "Låt den rätte komma in". Så den ska jag hugga in i nu. Jag och Angie planerar förresten att dra till P&L i Borlänge, liksom det är ju liksom lite bra band som kommer dit liksom. Vi får se hur det blir med den saken, men just nu ser det alltså ut som att midsommar spenderas där. Huhu.

Nu kommer pappa alldeles strax och ska hämta mig. Honom har jag inte träffat sen i julas... tiden går så sjukt fort!!! Fattar inte, jag hinner inte med. Och snart är det Mello, suck suck. Känner mig inte alltför förberedd på det men nu ha rjag iaf fixat så jag får låna en bärbar dator. En förutsättning för mitt journalistiska arbete minsann.

Nu ska jag slänga iväg ett mejl, äta lite och sen blir det land och lugn tills på fredag.
Tjoho, puss på er, och glöm inte att ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Hoppas boken är bra... Jag har inte träffat pappa på hur länge som hälst häller, och visst är det bra med vänner ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0