just a little more bajs

Det är roligt att man kan ha en ganska stark jargong mellan mig och vissa. En del fattar inte men många gör det och det är kul. Det är alltid kul att driva med folk. Just nu sitter jag och försöker komma på ett så förolämpande ord som möjligt som innehåller ordet "bajs". Hmm, nån som har något förslag? :D

Imorgon blir det skolk från "hälsodagen" i skolan (pulkaåkning i Vrinneviskogen, weeeeeei). Vi ska istället dra till Himpa och åka skridskor eller som Alexandra och Fredrika uttrycker det, köra konståkning med stavmixer och kaffekokare. Steka ägg på isen ska vi lyckas med också minsann.

Förresten, vad tycker ni om Mellot än så länge? Lovade att inte nämna det men jag ser fram emot lördag då Freddybaby kommer hit och vi ska se sötaste Lasse i tävlingen. Det ska bli så skoj. Lasse Lindh är bra. Och sen är ju Måns Mumsmums med. Och veckan efter det, BWO med den där Låten.
Ja det blir skoj.

Nej detta blev dagens blogginlägg. Ni kan ju inte få reda på allt som händer i mitt mystiska liv liksom. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0