La la la, livet är bra

Ibland blir jag lite skraj när jag mår såhär bra (psykiskt alltså, inte fysiskt... min kära kropp mår inte bra, men det är en annan sak). För när som helst kan det ju vända. Skolan går bra, jag har de finaste vännerna man kan ha, ett bra jobb, sysslar med världens bästa sport, och så ligger en massa möjligheter framför mig. Typ Melodifestivalen i Norrköping liksom. Hur coolt blir inte det? Snacka om att jag kommer ha saker att berätta för er efter torsdag till söndag vecka 10. Jisses i mina pantalonger.
Och eftersom det går rätt bra, och det har det gått en tid nu, så undrar jag - när vänder det? Det gör ju alltid det. För något år sedan, lite mer, så var jag inne i en svacka av olika anledningar. Nu är jag typ precis tvärt om, lyckligare än på länge och ja. MÅR BRA HELT ENKELT. Sådär nu vet alla det.
Men ja, jag kom på det, att jag blir faktiskt lite rädd om tiden som är nu. Men skitsamma - nu lever jag och nu har vi kul.

Helgen som var gick fort. Kollade på fotbollsmatch vid Idrottsparken med Glenn, var på styrelsemöte, jobbade lördag kväll, var på partäj hos Mirela efter jobbet på lördagen, la mig kvart i tre. Söndag: upp tidigt, ute med hunden, gå till Himpa, åk till Stockholm, spela match, åka hem. Sova. Och så ringer den där jäkla väckarklockan en måndagsmorgon kl 8. Usch.
Vem kom på måndagsmornar? Med drama dessutom, nej usch jag var verkligen inte fit for fight idag. Och jag frågade mig själv tjugo gånger varför jag inte valde bild i estetiskt val??!
Fast fick veta vad jag fick på fysikprovet och det gick ju oväntat bra. Precis så bra som jag ville, typ. Och matteprovet, det gick bra det med. Helt plötsligt blir det lite lättare att gå till skolan. Och Milla är förresten en söt prick... det är det många som är.

Nej, jag ska verkligen försöka skriva mer blogg i fortsättningen. Men jag hinner ju inte med, när jag försöker skriva saker på Gylleneskor också. Skrev värsta inlägget där förut om vad jag tyckte om helgens Melodifestival (jag kallar det Mello). Ni får gärna gå in och läsa, min blogg där ligger länkad här till vänster <- .

Imorgon är det tisdag, det innebär skola och jobb och inte så mycket annat. På onsdag är det nån friggin "hälsodag" i skolan för oss som inte åker med till Romme, vilket innebär promenad i Vrinneviskogen och sedan bio på filmstaden.
Jag och Jonathan tänkte nog skolka och åka skridskor istället om vi får med oss Cricka och Glenn.
Jag menar. Promenad i Vrinneviskogen. Oj vad jag blir exalterad!
Nä, vi får se var det bär av.

Fortsättning följer i min flummiga blogg.

Förresten är BWO's nya look skitsnygg!
(kliiiicka.)




Kommentarer
Postat av: Tantan

Tycker du kan uppdatera oftare så vi kvällssurfare har något att läsa, och vadå "nog", klart som fan vi ska spela hockey! :D

2009-02-09 @ 22:21:18
URL: http://tantan.blogg.se/
Postat av: Tantan

HOCKEY IMORGON!

TAGGA!!!! :D:D:D:D:D:D:D

2009-02-10 @ 19:33:35
URL: http://tantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0