people take a bow

Har varit ute på landet, aka. Söderköping med omnejd, de senaste dagarna. Jag fick träffa pappa igen efter två månader typ, det var trevligt. Och lilla vovven förstås! Har tagit bilder på vår lilla skogsutflykt som vi gjorde i förrgår. Jättemysigt, men hemskt kallt.

Anyway, kom hem vid halv tio igår kväll efter träningen. Har fått lite press på mig att prestera nu, min tränare tycker att jag har stor potential men inte utnyttjar den... borde liksom tagga till lite mer! Det som är så konstigt är, att jag spelar bäst när jag är tjurig och vresig och inte alls vill spela. Och när jag vill spela och är jättepepp på det så går det åt pipsvängen.
Hursomhelst får vi se hur det går idag och imorgon  - vi spelar dubbelmöte här hemma mot Sudret. Ska bege mig bort om typ två timmar. Wish me good luck, ey.

Men igår innan jag lade mig lyssnade jag igenom alla Mello-låtar tills imorgon. Suck - ingenting som är särskilt "bra". Inte ens BWO's låt fick mig att lysa upp. Nu hörde jag visserligen bara en minut av låten, men ändå. Skrev ett långt inlägg med betyg på Gylleneskor som du hittar här. Ska bli kul att se om jag har rätt.
Tänk om BWO kommer hit. Och jag ska ju vara journalist då. Tänk om jag får göra intervju med BWO. Herregud. Så skumt det kommer kännas.
Nej men nu ska vi inte tänka så. Nu ska vi tänka 099-230 08 istället!

Ska göra lite plugg nu, har extremt mycket att stå i även om det är lov. Har slutprov i matte C på onsdag, huuuuuga.

Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Julls

BWO, det såg man ju - och snart är det malmö haha. Vet att man absolut inte ska framföra kritik om människorna till dig, men vad fasen hade han en roidhjälm för :^?

Fika i veckan är jag helt pepp på! Kan ju snacka om 'et imorrn, inga lektioner tillsammans - men lunchen går ju alltid right?

Är du ägare till en systemkamera nu förresten :)?

Puss och kram

2009-02-22 @ 15:23:32
URL: http://capplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0