time is running out

Jag känner mig verkligen mer sugig än normalt när det gäller att uppdatera den här bloggen. Kanske för att veckan som gått bara svischade förbi, kanske för att jag inte längre har sån lust. Men va fan, förr eller senare lär ju nåt kul hända. Och det här är det enda stället jag kan skriva mer än jag orkar om det, så. En kul grej som kommer hända är det där med Melodifestivalen. Då ska jag blogga riktigt mycket och när jag inte bloggar här så kommer jag hänvisa till min GS-blogg som finns länkad där nere för er som missat det. :)

Veckan som var gick indeed väldigt fort. Tiden går faktiskt mycket fortare nu på vårterminen än på höstterminen. Det blir ljusare och ljusare ute och inte lika deppigt alltså. Men så går tiden fort eftersom det händer rätt skoj grejer hela tiden. Det går fort när man har kul. Och snart fyller jag 18 år. Som Tantan gjorde idag förresten, grattis mannen! Jag slår vad om att han i skrivande stund är halvfull och flummar som fan. Om en timme är det nog full fart inne på Palace. Höhö, jag längtar till 18-årsdagen. Men jag kommer nog inte dra till Palace då. Jag fyller nämligen på en fucking måndag. Menmen, så är det. Fast jag vill också ha ballonger i mitt skåp och nån som skriver ett skumt brev till mig. Spänning är ju det roliga här i livet haha.

Jag flummar verkligen nu och jag borde lägga mig (känns som att jag skriver det i varje blogginlägg, "jag borde lägga mig"?) för imorgon blir en lååång och tuff och jobbig men samtidigt rolig dag.
Kl 11 spelar FG i andra NS-klassen mot rCicka på konstgräsplanen, det är typ IFK mot Crickas lag. Jag ska minsann gå förbi där haha och se hur bra/dålig han är. Efter det har jag styrelsemöte med laget kl 12 och klockan 15 stämplar jag in på Ica och jobbar till kl 22.
Och vad innebär det? Jo!
1. Jag missar Melodifestivalen, nåt jag inte gjort på... iallafall 2 år.
2. Jag missar större delen av Mirelas fest men jag kommer släpa mig uppför mot  Vilbergen så jag är där i god tid till 22.30... baaaajs.
Så säg att jag är hemma vid halv 2 - 2 eller nåt?

Yuck jag ska fan lägga mig nu. HejDÅ då.

Kommentarer
Postat av: Tantan

Tack, once again! Men 23.05 hade vi knappt kommit in, allting började ju vid halv ett ungefär :D

2009-02-07 @ 12:23:23
URL: http://tantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0