uhm

Men för helvete ta dig i kragen Johanna, du är bättre än såhär. SUUUCK.

Det blir inget bra lov dethär. Jag känner det på mig. Fika, nån? Snälla.

Nu tänker jag inte blogga på, eh, ett bra tag för att jag helt enkelt inte orkar med det. Ska lägga min skrivtid till GS istället. Där behövs jag. Och nu är det bara 2 och en halv vecka kvar till Det Där drar igång Här.
Kanske kan det få mig på andra tankar? Jamen hörni jag kommer tillbaka när jag mår bra igen. Annars blir det bara en massa depp-inlägg och vem vill ha det egentligen.
Näe just det. Ingen vill väl ha en depp-Johanna. Hoppas jag iallafall.


Worrying is like a rocking chair. It gives you something to do but it doesn't get you anywhere.


Hejdå. Om jag inte bloggar på ett bra tag kan ni väl höra av er och se om jag lever, eller ja, om jag mår bra.
Puss på er som faktiskt läser här och som bryr sig.

Kommentarer
Postat av: ERika

Du kan komma hit o ta en fika:P Vi har mycket goda cookies^^

2009-02-17 @ 17:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0