det var bättre förr då det var sämre

Puuuh, så var årets första skoldagar avverkade och det kunde inte börjat segare. Helt onödig dag i skolan igår och kanske ännu mer onödig dag i skolan idag. Det var iallafall onödigt att gå upp så tidigt eftersom vår svensk-engelskalärare för en gångs skull fick för sig att vara sjuk. Men självklart ska hon vara det på en fredag då vi har henne först på morgonen kl 8.
Nä, så här blev det av att spela nåt springskjutdöda-tabriefcase-spel i datasalen och det började med onödigt många självmord av mig. Visste inte liksom att man kunde ligga minus i antal liv... eller vad nu poängen står för, det fattar jag aldrig. Men sen gick det bättre och då lyckades jag döda alla minst en gång förutom Tan-Tan som jag dödade fyra gånger. Eller var det fem...? Haha.

Efter ett hemskt socialkunskapsprov i 2 timmar (det är så skönt att slippa ha prov med Lena numera, skriver aldrig sådär mycket på prov annars) gick jag upp till min söta mormor. Hon är ju bara för bra. Hon bjöd mig på tårta och så snackade vi skit, det var vad vi gjorde. Sen fångades jag av en blick in i hennes garderob och vips så hade vi väskinspektion. Hittade en fin väska som jag kanske kommer att kunna ha i vår eller sommar. Gillar frgen fast den är kanske liiite för stor. Men iaf. :)



Har inte mycket mer att skriva nu, är bajstrött efter dagens träning. Jag suger verkligen på att skjuta slagskott för övrigt.
Let's Dance har börjat igen förresten och jag är allmänt glad att den där Blondinbella bara fick 8 poäng och hänger löst inför nästa fredag. Mohahaha. Inte för att jag riktigt bryr mig om det där programmet men jag stör mig enormt på Blondinbella och att se henne fjanta loss och göra bort sig är ju bara überskoj asså.

Nu blir det sova för mig, puss på er.

Kommentarer
Postat av: Tantan

Du hade en läskig förmåga att dyka upp jag laddade om! :P Och det var fyra gånger, inte fem! :D

2009-01-09 @ 23:06:37
URL: http://tantan.blogg.se/
Postat av: johanna

Haha, fast jag blev faktiskt mest chockad av att jag lyckades döda alla andra minst en gång. Till och med Max!! :D

2009-01-09 @ 23:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0