have I found you?

Hej 2009! Så himla trevligt att du äntligen är här. Det ska bli roligt att se vad du tar med dig till oss alla. Du är ju det året då

- jag ska köpa en systemkamera
- jag ska få vara med om Melodifestivalen for real
- jag ska åka till Tjeckien med laget på träningsläger
- jag ska spendera sommaren med det underbara folket
- jag ska se Coldplay på Stadion
- vi går vår sista hösttermin i gymnasiet
- många av mina vänner och JAG FYLLER 18 ÅR
- jag ska hålla mitt nyårslöfte och spara minst 100 spänn vajre månad
- jag ska hosta ett sjujäkla poolparty på landet
- jag gör mitt sista matteprov ever (förhoppningsvis)
- jag vill dra till London
- med mera ;)

Ja, det känns som ett trevligt år det här. 2008 var bra men 2009 ska bara bli bättre. Jag har bara degat idag efter gårddagen (egentligen idag men aja, ni fattar) som spenderades hos Erika med flera. Det var riktigt kul och mysigt. Som sagt, jag utklassar på Singstar (iallafall de låtar jag redan kan haha).
Såg på Vänner hela eftermiddagen, det ÄR verkligen en serie man kan se på hur länge som helst. Chandler och Joey piggar upp vilken dag som helst (kanske inte alla menmen).
Nu är det Parlamentet som gäller, Björn G är med ikväll och det är en timma med återblickar på det roligaste de 10 år det har hållit på.
Imorgon blir det bowling, biljard och minigolf på dagen och sen lite träning på kvällen. Hem, duscha och se på den sista Sagan om Ringen filmen :D JAG ÄLSKAR DEN. Verkligen! Jag ska se hela, skiter i att jag börjar jobba kl 8 på lördag morgon. Jag kommer alltid upp... (bara för det försover jag mig säkert.)

Aja. Puss och gott nytt år.

Have I found you?
Flightless bird, jealous, weeping
Or lost you?
American mouth
Big bill looming

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0