rejected, ejected

Nu blir jag tokig. Sen vi installerade virusprogrammet Norton 360 har jag inte kunnat logga in på msn som man installerar på datorn. Igår avsinstallerade jag det, helt och hållet, men likt fan ska msn hålla på och krångla. Och jag är ganska msn-beroende så jag vill ju gärna ha tillbaka det gamla vanliga och inte hålla på med sämpiga msn web messenger. Nae, jag blir tokig. Som om inte det vore nog kan jag typ inte skicka sms längre... bajs på allt som heter teknik alltså...

Men hursomhelst kom Jullan in och gjorde mig glad på Ica igår, alltid lika kul när man kan ta en paus från allt och bara prata med en polare, koppla bort jobbet för en stund. Har inte träffat henne sen vi slutade skolan så det var kul att ses igen :D

Idag har jag sovit till halv ett, läst, ätit, sett på Vänner, öppnat matteboken och gjort ett tal. Blev lite halvskraj när det stod att vi har prov om två veckor, men det hade vi tydligen ändrat såg jag längre ner. Som vanligt skulle jag behövt plugga på lovet men sparar det till sista dagen. Men är det looov så är det ju looov. Alla lärare som förväntar sig att man ska råplugga på lovet kan hårdhaja att det gör vi inte. Jag kommer nog inte plugga mer alls idag haha. Fats jag har prov i socialkunskap på fredag (tack för det Lena).

Ikväll ska jag sen träna, det känns så himla bra att få gå ut på isen igen. Även om min fot, rygg och höft gör ont.
Sen börjar då den hemska vårterminen i årskurs två på gymnasiet. Jag behöver och tänker inte nämna allt som ska göras innan sommaren, men mycket plugg är det.
Fast vi ska ju självklart ha lite kul mellan varven. eller hur? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0