vattnaren bevattnad

Om ni inte fattar rubriken är det för att ni inte läst filmkunskap och inte vet att det är en av de första filmerna ("motion pictures") som gjordes typ i slutet av 1800-talet. Bara lite sån där allmänbildning om nån av er skulle skulle få svara på the million dollar question på Vem vill bli miljonär nån gång.

Ajaaa. Hemma från jobbet, äntligen. Segt att jobba söndagkväll när det typ inte finns nåt att göra. Idag hanns det med både det ena och det andra. Alexandra sov över hos mig inatt men var tvungen att åka kvart över åtta imorse. Upp och äta frukost med henne och sen slänga sig i sängen igen. Och det finns banne mig inget bättre än att ligga i sängen och bara slappna av och känna det mjuka täcket över sig medan det regnar ute. Liksom... nae, det finns inget bättre haha! Jag älskar det iallafall och jag låg och drog mig till halv ett. Är det lov så är det! :)

Imorgon är jag ledig igen, fjärde dagen på mer än tre veckor som jag är helt och hållet ledig. Ska ner på stan och köpa lite kläder, känner att jag vill ha lite nya saker. Även om jag knappt haft nåt annat än Icakläder/slappkläder på mig den här sommaren. När man ser alla människor inne på jobbet som handlar och som har så snygga klädstilar så blir man så inspirerad av att köpa kläder, eller jag blir det iallafall. Problemet är bara att det mesta som smala människor kan bära upp ser ut som skit på mig, helt ärligt haha. Men men sånt är livet! Tror inte jag är ensam om det problemet?

Nu ska jag äta jordgubbsyoghurt och lägga mig. Det regnar ute fortfarande. Det är ju bara för härligt med detta underbara sommarväder!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja sommarvädret ja, här i S-vall har det varit åska i tre dagar nu, mu säger jag bara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0