we are here to change the world

Idag kom jag tillbaka till Norrköping efter en underbar tur till Stockholms skärgård. Det var så himla hde87udgwgf9wgffg97dwtgfgb78WG-UNDERBART! Så himla avkopplande och det var länge sen jag knappt la en tanke åt hemmamiljön och de mer eller mindre problem jag har här. Kanske för att jag jobbar nonstop som jag fick den sjukt befriande känslan av oändlig frihet när jag var där uppe. Kommer några bilder senare. Nu är jag hemma iallafall.

Nu har jag två jobbdagar och sen två lediga dagar igen. Men usch, snart börjar ju skolan igen och ingenting kommer att vara som förut. Nya lärare och nya människor och nya miljöer. Och det är sista året. Jag känner mig redan slut på krafter. Hockeysäsongen börjar snart och jobbet fortsätter och plugget är hårdare än nånsin och vad sjutton ska jag göra i projektarbete?? Hmmm.

Nej usch nu får jag ångest. Bäst jag sätter mig och ser en film och får tankarna nån annanstans.

Och sen en sak till: dagens man heter ZLATAN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0