i will

Jag ska börja blogga mer. Snart. Idag började mitt lov och ni ska bara veta hur skönt det är. Hade matteprovet imorse som sista lektion i tvåan på De Geer. Nästa gång jag har en lektion där blir i höst som trea med mycket mycket mycket mer motivation än jag haft det senaste halvåret. Tvåan har varit sugigt svår och jobbig, har liksom inte haft orken till att bry mig till hundra om allt jag borde bry mig om. Som tur är är jag en lucky son of a bitch så jag slapp undan med bra betyg iallafall, trots att jag inte pluggat särskilt mycket alls. Skäms inte för att jag är pluggis men jag kan knappast säga att jag varit en på sistone.

Men anyway, nu är det SOMMAR iallafall enligt kalendern och på fredag slutar vi ordentligt. Ska hitta på något med Alexballex på fredag :)
Men det ska hinnas med att kolla på två studentutspring och en stund hos Robert imorn innan det. På tal om att hinna saker så ska jag jobba som ett svin i sommar - igen! Fattar inte hur jag alltid lyckas ta mig vatten över huvudet, till exempel ska jag jobba 7 dagar i rad en gång och en dag ledigt och sen 6 dagar i rad igen.... i tre veckor! Men men men! Pengar blir det och vi SKA åka till Grekland veckan innan skolan börjar! Vi ska bara göra det! Fattafattafattafatta :)

Nej nu ska jag njuta av att inte ha ett skit att göra. Faktiskt, jag har inget att tänka på när det gäller plugg, jag har inte känt så på ett år, herregud. Ska lägga mig i sängen, lyssna på Coldplay, läsa lite i en bok jag försökt läsa ut sen i vintras och bara taaaaaaaaaaaaa deeeeeeeeeet luuuuuugnt.

Och jag har hela livet framför mig. Kan det bli mer underbart?

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är skönt med lov, jag får mitt lov om en vecka längtar dit. Det ska bli så sjönt nu med tanke på allt som har hänt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0