alldeles alldeles underbart


Man måste ha följt Lost för att förstå hur bra det är nu i säsong 5. Jag trodde inte att Lost skulle bli lika bra som förut, men jävlar i havet så himla bra det är. Det är som att titta på en lång film - den är bara uppdelad i bitar, fast ändå lika intensiv. Det är svårt att hänga med i alla komplicerade vändningar och alla tidsförflyttelser. Men oj, vilken klass och oj vilken spänning. Jag är SÅ glad att jag följer Lost som en slav. Och Sawyer och Kate HÖR ihop, that's it alla.
 Lost är det enda programmet, förutom House, som jag ser på. Så då får man lov att vara lite nördig här på bloggen. Ni som inte sett Lost: när ni har tid tycker jag att man ska fixa hem alla säsongerna. Säsong 3 och 4 är lite sega, men så värt att se för att fatta sen när man kommer fram till säsong 5.

Okej, då har vi kärleksförklaringen till Lost avklarad. Idag har varit en sjukt avslappnande studiedag. Jag åkte ut till Fredrika i Lindö för att då kolla på Lost, svulla chips och gå ut en sväng. Men det blev verkligen en liten sväng, för hur fint vädret idag än var så blåste det något förskräckligt och jag FRÖS. Fast vi hade skoj och nästa vecka ska vi på The Hives! Wihihi :)

Imorgon är det fredag och då kommer jag åka upp till Västerås med laget för att spela cup under lördagen. Det ska bli roligt - vi har inte spelat nån cup förutom vår egen i september sen 2007. Skoj ska det bli. Men jag kommer alltså inte komma hit förrän på lördag. Nå mig på mobilen om ni vill nåt ;)

Nej, nu ska jag städa rummet.... och den här gången är det inte bara snack :D haha.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha har du oxå drabbats av lost feber? Jag håller med dig till 100% på att lost är sjukt bra, men jag håller inte med om att Sawyer och Kate hör ihop. Jack och Kate hör ju ihop ;) hehe. Det blir spänande att se vem av killarna det blir som får Kate


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0