det finns en gräns man gått över när man måste dricka energidryck för att inte nicka till

Varje gång jag går upp på morgonen tänker jag, "åh va skönt att komma hem senare idag och lägga sig". Jag lovar mig själv att göra det. Men likt fan gör jag aldrig det ändå. Igår spenderades kvällen/natten med mina underbara polers, men jag kom i säng alldeles för sent i förhållande till att jag imorse gick upp kl 7 för att gå till Himpa och döma en match. Ja jag vågade faktiskt döma igen och den här gången gick det mycket bättre.
Nej alltså, kort sagt: sömn är underskattat och det jag kan göra nu är att lova mig själv att inte utsätta mig själv för sånt här så ofta. Så får vi se hur bra det går. Inte alls förmodligen. Men... drömma kan man ju alltid!

Nu har jag suttit och lyssnat på BWO's nya skiva "Big Science" 2 gånger, även skrivit en recension om den här lite snabbt (blev ändå ganska nöjd med vad jag skrev) och jag säger bara: det är skumt hur BWO kan fortsätta vara lika sjukt bra i mina ögon (okej då, ÖRON) hela tiden. De ger sig inte - de bara gör bra musik på bra musik...
Hur jag lyckades skriva det där fattar jag inte. Förmodligen har min ES-energidryck någonting med saken att göra. Men bra är plattan.

Och just det - gårdagen! Tjaaa, Kenny Begins var rolig och "D for Dorian" börjar ta form... samtidigt som Zau Glück ska vara förband åt Florence Valentin. What a wonderful world!

Jävlar i havet, kom just på att jag måste fixa lite plugg innan jag somnar. Pusshejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

BWOs nya är jätte bra. Min favorit just nu är "RTTO"

Dom utnytjar Martins röst ganska bra oxå tycker jag.

Postat av: F

jag tänker också alltid att jag ska gå och lägga mig direkt när jag kommer hem, funkar ALDRIG :P

2009-04-03 @ 10:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0