feconicu



Woho, nu har jag börjar fatta kameran :) Fick blixtlära mig allt om den innan Mellot, och det funkade ju till större delen bra. Men nu ska det fotas "på riktigt" - alltså på naturen, människor och prylar för fulla muggar. Det jag älskar att göra. Tack till mig själv för att jag har gjort den här investeringen (som förresten gort att jag är überpank just nu, men men, sånt är livet och det är VÄRT det).

Tack också till släkten som gjort att jag fått en bärbar dator i för tidig 18-årspresent. Don't get me wrong - jag är ingen snobb som får allt jag ber om! - men jag känner mig sjukt rik just nu. Trots att jag är pank. Den enda lilla problemet som kvarstår är att jag behöver internet till den. Visserligen kan jag antingen koppla in den till bredbandet, eller köra trådlöst där det finns, men just nu är den mest en redigeringsdator. Och jag kan göra vids i den! Woho! Sony Vegas funkar i den och jag har alla Lost-avsnitt, så nu är det bara att köra på. Inte för att jag kommer hinna det närmaste halvåret... men tålamod får man ha. Tålamod.

Ojoj jag har ju det där provet imorgon som jag borde plugga på. Har spenderat kvällen med fina flickorna Julls, Sara, Milla och Gabi - vi gick på teater! Haha. Inte riiiiktigt frivilligt - uppgift i det estetiska valet (drama alltså) - men det var faktiskt kul. En munk på Donken blev det också. Och nu är jag hemma. Och har.... eh.... lite väl för bra matsmältning. Ni vet... penicillin är inte bra... när man är lite nödig. Speciellt för nummer 2. Äh. Ni fattar väl. 5 gånger ha rjag varit på toa idag och det känns som att jag borde gå en gång till nu. Lite väl mycket information? Kanske det.... Haha.

Puss.




OCH JUST DET!!! Jag är sjukt glad idag! :D Fick reda på mitt Ma C-betyg! Det var bra! Hihiihi. :)

Kommentarer
Postat av: Julls

Teatern var riktigt, riktigt frän.

2009-03-12 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0