high above the chim-eney-tops

Jag vet inte var jag ska börja. Det känns som att det enda jag gör nu förtiden är att klaga. Jag har ont här och var, och blir tvungen att jobba ibland när jag inte vill det och har sjukt massa mycket i skolan ( inte nu nödvändigtvis). Verkligem verkligen såna där töntiga i-landsproblem.

Idag har jag kommit på att det inte är nån bra idé att gå runt och vara tjurig. Vad eller vem man än är tjurig på, så är det slöseri med tid. Kommer ändå ingevart med det. Det stör bara en själv. Varför kan folk inte bara vara snälla mot varandra och inte dras med en massa små fadäser som alla kommer ha glömt nästkommande vecka iallafall? Och varför måste man gå runt och snacka skit om varandra? Nu rör inte det här mina vänner, men jag vet att det snackas sjukt mycket skit i denna värld. Bajs på det säger jag.

Min penicillinkur slutar idag, men det har känts både lönlöst och som slöseri med tid, den där kuren. Har tappat allt som heter kondition och kommer behöva träna arslet av mig för att komma igen (något jag gett mig fan på att jag ska göra). I helgen ska jag med på cupen i Västerås. Ska försöka spela någon eller några matcher, men det känns lite dumt att avsluta säsongen såhär. Min kanske näst sista i Pumas. På ett tag iallafall. Iallafall är jag slut som människa just nu. Så det ska bli skönt med studiedagarna jag har framför mig nu på onsdag och torsdag.

Och för alla NS2b-are som läser, vill jag bara säga att det kändes sjukt skönt att få ut lite skit idag på lektionen. Haha, ÄÄÄGD is the word.

Och förresten så börjar Lost ikväll. Lite dålig tid, 22.40, men jag behöver ju i och för sig inte rätta mig efter den av olika anledningar.... iallafall ska jag se det första avsnittet i säs 5 på TV4 ikväll.

Dessutom åker jag nog på en tvådagarskryssning med Birka Paradise på tisdag-onsdag på påsklovet :) Sen kanske Anna kommer ner så vi kan ses. Ska bli sjuuuuuukt roligt.

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag satt uppe och väntade på Lost endå, tiden gick så sakta, jag pratade med mamma och spelade lite spel och var hur trött som hälst och sedan kolade jag på nyheterna lite granna och när väl lost började var jag så otroligt trött så jag orkade bara kolla i 5 minuter ca innan jag var tvungen att gå till sängen och lägga mig och sova, muppigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0