I en halvtom Himpahall

Sitter och tittar på andra genrepet just nu. Det är så bra att ha en bärbar dator just nu. Höhö.
Scotts var först ut och sjöng som vanligt helt ok. Förresten ska det nämnas att jag skriver här för att Gylleneskor ligger nere. Har tagit bilder och ska lägga upp dem men ja, det är lite problem.
Sarah Dawn Finer får mig att RYSA. Även om hon mimar, herregud, det är ju sjukt. när hon tar hissen upp.... alltså hon går vidare.
Lili & Susie är så trevliga så de får bonuspoäng på det, plus deras coola show. Och de slår nog BWO... tyvärr. Martin sjunger bättre än någonsin men det håller inte. Alla trodde på en discodänga och har blivit besvikna. Man hör det överallt, hörde det senast för några minuter sen på bussen hit.
Amy Diamond är ett proffs ut i fingerspetsarna - hon är också barnens favorit vilket inte är till en nackdel. Men hon står mot Star Pilots som sjunger i skrivande stund. Det blir en tuff fajt här - Star Pilots kan sina moves också.
Nu kör Rigo and the Topaz Sound feat.. Red Fox... de tär som Mede säger, man ska ha den bästa låten och inte det längsta namnet i den här tävlingen. Något grabbarna kanske missuppfattat. Den här låten är sjukt svängig och jag och resten av folket sitter och rådiggar den här. Jag hoppas den slår af Ugglas ikväll, hon hör inte hemma här. Även om låten är lite smågullig.

Nu ska vi se vad som händer. Vi hörs senare. Jag sla på efterfest ikväll förresten. Wiiiiiiie. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet inte hur många gånger jag röstade på BWO. Men jag förstog nästan att Lili och Susie skulle gå vidare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0