nej, det är ju inte intressant alls... eller?

Nu har jag jobbat av mina 14 timmar den här helgen och tjänat ihop pengar till nästa månad. Weeeeyyhoo liksom.
Har bara ett litet (= STORT) problem. Jag måste få tag i en bärbar dator snarast möjligt! Hade en klar att låna, men den pajade och alla andra jag frågat har inte kunnat eller har för lite kapacitet på sina. Jag måste ha en tills på onsdag senast, då mitt lilla schlageräventyr börjar. Aj aj aj. Men som sagt, allt ordnar sig. Men jag har ju bara liiiiiite panik just nu...

Hursomhelst lyssnade jag på Mellot på radio igår kväll inne på Ica, tyvärr, eftersom jag kunde ha varit med flickorna ute i Åby och hejat på Next 3. En gammal klasskompis är med i det bandet, och jag måste säga att alla i bandet var riktigt duktiga! Grymt kul att se, och låten var faktiskt bra, så vem vet? Dyker kanske upp i en radiostation nära dig snart. Höhö.

Iallafall så är det två saker som gäller för mig den här veckan - plugg och Melodifestivalen. Komemr bli en av mitt livs roligaste och stressigaste veckor, men förhoppningsvis är det SÅ VÄRT DET. Själva upplevelsen kommer ju vara något jag bär med mig för resten av livet. Yes minsann.
 Roligast ska nog torsdag bli, då jag får träffa resten av GS-gänget och spana in repen på scenen och sedan på kvällen gå på kommunens invigningsmiddag. Jag har såna drömmar. Alla kanske inte infrias, men ändå ;)

Nej nu ska jag läsa vidare i min älskade bok ("Hanteringen av odöda" - John Ajvide Lindqvist: SJUKT BRA och skjukt läskig! Svensk litteratur i sitt esse!) och skruva åt bromsarna på min kära cykel. Inte så kul om man råkar slå ihjäl sig innan den här veckan... nej. Det skulle vara lite jobbigt.

Förresten var det JÄTTEorättvist att "Killing me tenderly" inte gick vidare igår.
Aja nu ska jag sluta snacka schlager! Haha.

Puss på er allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0