on the radio


Regina Spektor är bra i lite depp-tider just nu. Vädret suger hårdare än hårdast och jag behöver verkligen sova längre än jag får på mornarna. Som tur är finns det lov och om en vecka har jag just ett sånt, påsklovet. Det blir Birka och det ska bli kul. Hoppas på ännu mer dock fastän jag tänker sova länge. Och jag vill inte jobba så mycket - loven är faktiskt till att njuta av har jag märkt. Inte jobba arslet av sig. Även om pengar är bra, bra, bra.

Är störtslut sen i torsdags när jag och Fredrika levde loppan med The Hives inne i flygeln. Det var verkligen ägande bra. Fast hon verkar inte svara på sin mobil numera - var fan är du kvinna?

Lost är förresten också bra i depp-tider, varje vecka går jag och längtar efter torsdagen som jag gjorde när jag gick i åttan och nian. Om ett år är den där eran slut och det gör mig lite ledsen. Jag vet inte riktigt hur jag ska palla att inse att man får alla svar, alla skiljs och inga fler torsdagar att se fram emot. Men som med allt kommer man över det.

Ikväll ska jag hänga med lite fina människor och bland annat se på en fin människa som spelar gitarr inne på Kulturkammaren. Upp tidigt för domarjobb imorgon bitti är inte lika kul däremot. Det ligger snö på marken och vi ställer om till sommartid. Herregud.




Jag ber dig inte att sluta leva, jag ber dig bara att förstå hur du påverkade mitt sätt att göra just det.
Fattar du verkligen vad du gjorde?

Jag tror inte det.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

PELLE!

2009-04-03 @ 10:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0