rättskunskap, jo man tackar

Satt större delen av gårdagen med att sammanfatta den groteskt stora bunten med anteckningar från rättskunskapslektionerna sedan i höstas och fram till nu. Vi har nämligen prov på 5 kapitel på torsdag och det känns väl inte jättebra. Men jag gjorde min lilla Milla minst sagt en tjänst, hon slipper nu skriva rent allt eftersom jag redan gjort det. That's what friends are for, right? :)

Sitter och planerar inför helgen just nu - på lördag kväll ska jag och Alexandra mysa med god mat, massa svull i form av godis och chips och läsk och så klart Melodifestivals-final. Saknar BWO där såklart, men man kan inte alltid få det man vill ha, som mitt motto lyder. På söndag ska jag jobba - är verkligen verkligen pank efter allt med Melodifestivalen att jag knappt kommer ha råd med en fika med Julls. Men äh, mamma finns ju och även om hon inte är världens rikaste bidrar hon ändå med pengar när jag behöver det. Och inte bara det, mamma stöder mig alltid och skyddar mig. Ibland skyddar hon mig lite för mycket, men hellre för mycket än för lite, eller hur? Mamma är bäst.
Men aja tillbaka till ämnet. Ska alltså jobba i helgen och träffa Alexandra - det är väl det jag kommer hinna med.

Nu är klockan lite för mycket. Jag ska gå och slumra! Eller nja, först läser jag nog lite i "Hanteringen av odöda" - sjukt bra thriller av en svensk författare. John Ajvide Lindqvist. Läs den om du vill.... eller vågar, mohahah =)

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Just nu sitter jag här på skolan och slösar bort min tid på ännu en håltimme. Under tiden vi väntar på nästa lektion kollar vi in killarna i Lost. Jag och min kompis Emleie tycker Jack är snyggast och våran kompis Angelica gillar Sawyer bäst.

Postat av: Milla

Tack gumman för hjälpen:)(L)

2009-03-12 @ 14:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0