thank god it's sunday


Det var en schön efterfest igår, och den spenderades med schönt folk. Kändis efter kändis log och hälsade, Bard kände till och med igen mig och log genom sina snygga glasögon. Lite udda att helt plötsligt hamna på kändisfest med värsta röjet och gratis dryck, men kul var det. Kanske inte riktigt min grej att röja fram till morgonen - de flesta höll igång till halv 7 (!!) medan jag åkte hem vid 3-tiden - fast jag gör gärna om det i framtiden. Tack snälla Gustav, Elin och Eva för att ni är så otroligt snälla och trevliga människor. Jag spenderar gärna några schlagerveckor till med er om ett år!

Vaknade runt 13 idag och hade väl lite head ache. Men det gick snabbt över och nu har jag en sån längtan efter att få träffa mina älskade snuttisar i skolan igen. Alexandra och jag ska se finalen på lördag - det ska bli überskoj! Annars blir det bara fortsatt pencillinkur och lite plugg den här veckan. Är sjukt pank just nu och tanken på att vara det i 2 och en halv vecka till känns inte helt okej. Men sånt är livet och nu har jag min systemkamera!

Förresten - vill ni se bilder som jag tagit under veckan ska ni navigera vidare hit. Det gälelr iallafall kommande dagar innan det fylls på med nya bilder från finalveckan. Så jävla rock min kamera är förresten. Älskar den.

Nu ska jag se det senaste Lost på min bärbara dator, som jag inte riktigt lärt mig än men som jag fått i halv 18-årspresent. Hej datanörden Johanna.

Aja, puss på er och kom ihåg att ni är bäst. Jag skulle hellre och tusen gånger om gå på fest med er än att gå på fest med 100-tals tjufemplussarkändisar som jag inte känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0