the music

Sitter med nyblåst hår och nytvättade jeans på mig. Gör... ingeting. Vilket i och för sig är skönt. Men jag hade velat spela match ikväll. Det känns redan lite bättre sen jag slutat med penicillinen.

Idag och imorgon har vi hursom studiedagar, fast även om man kan tro att fröken Friis drog sig upp runt lunch en sån här dag, så gick jag faktiskt upp runt halv 8. Anledningen heter Rättskunskap och inlämningsuppgift om ett tingsrättsbesök. Vi var alltså på en rättegång idag, och det var faktiskt intressant. Tog runt 2 till 3 timmar, men det handlade om kvinnomisshandel och domen avkunnades på plats. Det var som att sitta i en film, när åklagaren pläderade fängelse och bla bla. Det är precis som man föreställer sig det när man läser Rättskunskap, förutom att salen var pytteliten, haha. Vi tjejer som var där och kollade fick ju knappt plats.

Efter det var jag, Ajla och Milla och åt lunch (tack för det Milla!) och nu sitter jag här, när solen skiner fint ute. Aja, det kommer fler, och varmare, vårdagar. Jag ska ut med hunden och sen ska jag faktiskt gå till Tantan och lyssna på när de repar, haha. Tra med mig kameran - vem vet, de kanske vill ha en Myspace-sida och då måste de ju ha lite coola foton. Geeez.

Mando Diao's "Gloria" är bra förresten. Jag vill också spela i ett rockband. Jag vill ha mer pengar. Fast allra mest just nu vill jag slippa att behöva plugga kemi. Men jag måste. Så hejdå datorn. Och tralala vad glad jag är att jag har en systemkamera.  Imorgon ska jag träffa Fredrika. Puss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0