bara några ord till

Sitter och är i princip död av förkylning. Typiskt att jag ska åka på det just när jag ska fylla år. Suck.
Ska strax hoppa in i duschen, koka en stor kopp varm choklad till min lilla hals och skriva en massa filmkunskap innan jag drar mig till jobbet.

Det kommer en fråga på "Are you smarter than a fifth grader" om elektronen sitter inne i eller utanför atomkärnan. Jag säger "utanför" och mamma säger att hon visste det - efter att jag har sagt svaret. Yeah, right. Hon kunde dock inte säga hur många elektroner det finns i en atom med en proton i. Ja, jag gillar att vara besserwisser när min mamma är i närheten. Man måste unna sig det när man faktiskt kan sånt här.

Och just det - syrianer vet verkligen hur man firar varandra. Jisses vilken fest. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0