fairytale

Det är både lite härligt och lite skumt, den här känslan. Man vet inte riktigt vad man ska ta sig till samtidigt som man bara vill omfamna hela världen och vara göra sig själv så överdriven och övertydlig man bara kan och se var det går sedan. Bara för att. Jag vet inte hur alla ser på mig - nördig, töntig, överdriven och jobbig är väl det värsta scenariot. Jag hoppas och tror dock att jag inte ses som en sån typ. Jag vill verkligen inte det. Ibland undrar jag dock om folk tycker det, men bara ibland. Jag vill bara att alla ska tycka om mig lika mycket som jag tycker om dem. Och att de också förstår att jag gör just det. Tycker om, ja, till och med älskar, alla som gör livet värt att leva och gör det enkelt att gå upp på morgonen.

Nu är det bara ungefär 3 veckor kvar tills vi släpps fria till ännu ett sommarlov, och som jag har längtat. Har aldrig känt mig lika skoltrött som nu, även om man har insett att, fan - vi tar studenten om ett år. Kämpa på nu i det sista, liksom. Och njut som tusan, för du får det aldrig tillbaka sen
  Jag menar - jag var helt förstörd när vi slutade nian, då jag var tvungen att inse att jag inte skulla träffa samma människor varje dag. Nu är tanken på att ännu en gång skiljas ännu jobbigare än då. Så därför försöker jag se det ljusa i alltihop. Då kanske man orkar de sista 3 veckorna nu.

Har slutprov i fysik imorgon. Nu ska jag bara lägga mig i min säng och sova.

 Det är 5 dagar kvar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0