wtf

Dagen kan sammanfattas med ovanstående förkortning som jag inte tänker förklara. Säsongsavslutningen av Lost har med saken att göra.
Allt är redo to roll för min 18-årsfest och det ser ljust ut på flera fronter för mig just nu. Om typ 500 timmar är jag 18 år gammal - myndig och allt. Surrealistiskt, yes. But nice.

Nu ska jag slänga mig i min stökiga säng full med kläder och bara njuta av att det är FREDAG imorgon. Nästa vecka blir kort och sedan börjar livet på riktigt den 25 maj. Tjoho hejsan svejsan.



Och jag börjar tro på högre makter. Tack för att du fortfarande finns med oss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kollade på avsnitt 16-17 på lost och vill veta hur det ska gå... det är ju så spänande


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0