eyes shut?

I'm on the edge of breaking down. Haha, seriöst, jag undrar hur jag orkar. Jag får knappt tid till det jag behöver mest - sömn och vila. Frågan slog mig förut: ska skolan verkligen ta upp all ens tid? Alltså, verkligen? Den här veckan är det omänskligt mycket i skolan (även kommande veckor) och jag förstår inte hur det är meningen att man ska kunna ha ett liv utanför skolan om man vill ha de högsta betygen samtidigt. Jag är helt slut! Jag känner mig jättedålig som inte kan träna lika mycket längre. Och när jag väl har tid blir det bara träning, kanske någon enstaka tripp nånstans med polare. Annars skola och jobb. Fy sjutton, vad jag längtar tills min läsa-nio-kurser-samtidigt-period är över.

 

Skulle behöva detta nu: en lång läs-stund och sedan en massa massa sömn!

På fredag åker vi till London också, och det ser jag fram emot. Det har varit mycket att kolla upp och undersöka, men det ska nog ge med sig. Blir skoj! Vad som inte blir lika roligt är dock att komma till skolan dagen efter vi kommit hem och det första vi gör är vår muntliga redovisning. Tehee.....

Nu måste jag fixa bilder och allt annat skoj. Kanske kan lägga mig tidigt ikväll? Vore great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0