jag börjar bli lite rädd

....för mig själv. Drömde att jag fick 29 poäng av 77 på kemiprovet vi gjorde i tisdags, det provet som gick så dåligt dåligt dåligt så oj oj oj. Ni som känner till förra onsdagen när jag sa att jag hade drömt att Real Madrid vann med 3-0 och att det sedan också gjorde det på kvällen, kanske förstår att oron är befogad om min lilla dröm skulle stämma nu igen. I'm becoming a psychic? Nae då. Provet gick bara hemskt dåligt och jag får hoppas att min lilla dröm inte stämmer denna gång. 29 poäng av 77, vad är det? G minus? Usch. Nu ska jag dra mig mot jobbet. Biologi for the win... not.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj då sann drömmar är aldrig roligt hoppas att den drömmen inte är en sann dröm.

2009-10-17 @ 21:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0