new moon will be seen when the midnight sun is shining



Jo, jag blir lite glad i själen när jag faktiskt inser att jag kommer att få se New Moon precis när det har släppts. Innan folket i USA får se den, faktiskt! Att man än en gång får dras in i Twilights intensiva gravitation på bio (första gången jag såg den kändes det som att jag gått in i bioduken och VAR Bella, helt sjukt) och att New Moon sedan preimärvisas är lätt värt 200 spänn! Plus att jag får gå med 10 pers till som vill se - det ger utrymme för diskussion dagen efter minsann. Härligt!

Men nu tar vi en sak i taget och just nu står bara morgondagens lektion med religion i vägen för att jag kan kalla nutiden för höstlov. Det blir röj från lördag till tisdag med högskoleprov (okej, inte så mycket "röj" över det), Alexandras fest, en tripp upp till Gimo för match, en tripp till Stockholm, en MJ-kväll och en jobbkväll på tisdag. Sedan blir höstlovet ett enda stort hål, med tid för plugg. Fysik, religion, svenska, engelska och projektarbete. Med vikt på de tre första. Hm.

Nu ska jag städa rummet! Alltid nödvändigt! (Seriöst, alltid nödvändigt.... det blir stökigt FORT).


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan knappt vänta tills jag får se New moon. Fast innan det blir New Moon blir det This Is It

2009-10-23 @ 22:11:00
Postat av: Julia

Det kommer bli så sinnessjukt kul! Bra, bra och bra Johanna att du fixade't! 200 :- så fort jag springer på dej(!)

2009-10-24 @ 12:59:56
URL: http://sjuttonhundra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0