dilemma

Har nu varit vaken i snart 32 timmar utan att vara särskilt trött faktiskt. Har inte sovit mer än en liten halvtimme imorse mellan 6:45 och 7:15 - en liten powernap sådär! Som sagt drog jag och Max till David för en riktigt riktigt konstig kväll. Jag ville tydligen se det där mer än jag visste. Hursomhelst var det en jättebra hyllning till MJ, Kanye West är en stor idiot (stackars Taylor Swift!) och New Moon kommer att bli så bra så bra, så det så! Förresten hittade jag en gullig bild bland backstagefotona jag måste få dela med mig av, mohaha :D


Går ju knappast att låta bli att le lite åt personerna längst åt höger, hihi...

Dagen har annars varit väldigt intressant må jag säga, jag trodde aldrig att jag skulle klara av det men nu är det snart tisdag och det rullar på. Projektet måste vi snart ta tag i ordentligt och alla prov börjar närma sig... usch. Jag kommer knappt ha någon tid till hoockeyn och det känns jättedåligt :( Kommer nog att jobba varannan eller var tredje helg i höst och det innebär ju att jag kommer missa en hel del matcher. Plus att mitt plugg tar upp stor del av min fritid, så träningarna kommer att få lida där också. Tråkigt, men samtidigt så måste man ju göra prioriteringar - jag sätter skolan före det mesta, för det är ju där jag kan skapa mig min egen framtid (vilket ju iofs nu är jobbigt att välja vad fan man ska göra av sig själv...). Men hockey har jag alltid spelat bara för att det är kul och inte för att nå upp till landslagsnivå - det finns bättre människor på sånt än jag ;)

Det här får nog bli dagens lilla tankegång, för jag måste nu skriva iallafall några rader till på mitt etikarbete och sedan ska jag kolla så att jag fått med mig allt till fotot imorgon. 1991 var ett bra år.... heheeh!! Innan det lite loggboksskrivning och annat random. Har ju för sjutton varit vaken jättelänge nu men jag är dunderpigg. Skumt! Men det är väl tur det ;)

Take care, nu ska jag läsa vidare i den inte så jättespännande boken Processen.


Kommentarer
Postat av: ericas twilightnews

vilken fin blogg du har!

gillar du twilight tycker jag att du ska kika in, om du har lust :)

2009-09-26 @ 02:21:08
URL: http://ericastwilightnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0