enforce the laws

Jättetrevlig kväll med tjejerna igår, och helt okej jobbtimmar på Ica den här helgen. Hade dessutom hur kul som helst under filmkvällen hos David med folket i fredags, vi valde grymma filmer. Total awesomeness!!

Nu ska jag alldeles strax bege mig mot sängen för en tupplur innan jag runt halv ett inatt sätter mig på cykeln hem till David och ska se MTV Video Music Awards! MJ-hyllning, Lady Gaga, Muse, massa RPattz och KStew ... det vill jag inte missa! Fast trailern till New Moon har ju läckt ut redan nu.... jag har sett den typ 32 gånger bara idag :) Och då har jag ändå varit och jobbat hela dagen. Haha.

Nähä raringar, nu kör vi hårt! Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0